• Newsletter

Disegni di ricami in schiuma 3D Puffy

  1. Cum'è cù parechje altre tecniche di ricami speciali (cum'èmylar,applique, èprughjetti in-the-hoop), U ricami di scuma 3D hè ricamatu apposta per incorpore a scuma in u vostru disignu è l'utilizanu cù a vostra macchina di ricami.
  2. A causa di a natura di a schiuma 3D, suggerimu assai di utilizà solu spuma cù disinni di macchina di ricami specificamente digitalizzati per u so usu.Questu hà da assicurà a sicurità di a vostra machina è a robba.
  3. Quandu sceglite u vostru disegnu di ricami desideratu, vulete assicurà chì i disinni di ricami in schiuma 3D chì sceglite anu un bordu perforatu.Assicuratevi di avè penetrazioni di l'agulla in tutte e direzzione di l'ughjettu per chì si strappa bè.
  4. Pudete pensà à questu cum'è a coccia di cookies.Sè vo avete un cookie-cutter chì hà una piccula tacca fora di ellu quandu si mette in a pasta è tirà quella pasta, ùn hè micca da alluntanà in modu pulitu - listessa idea cù ricami di scuma.Avete da avè una forma chì hè tagliata intornu à u bordu per quellu aspettu croccante è pulitu.
  5. Circate à aghjunghje quellu flair extra o pruvate qualcosa di sfarente à i vostri prughjetti di ricami?Perchè ùn aghjunghje micca spuma gonfia 3D à i vostri disinni di ricami per literalmente fà chì u vostru disignu esce!
  6. Sè site novu à u ricami o a digitalizazione, pudete esse dumandate ciò chì hè esattamente u ricami in schiuma?U ricami in schiuma (cunnisciutu ancu cum'è ricami 3D o puff) hè un modu fantasticu per aghjunghje dimensione à i vostri disinni è impressiunà i vostri amichi, i clienti è ancu sè stessu.
  7. U ricami in schiuma hè induve u vostru disegnu di ricami o lettere hè puffatu sopra a robba brodendu nantu o intornu à a spuma per elevà i vostri punti, dendu un effettu 3D è una sensazione.L'aggiunta di schiuma 3D pò esse un modu fantasticu per aumentà a vostra creatività mentre ricamate!
  8. Sapete chì ci sò parechje fonti di schiuma ESA 3D puffy foam, chì sò basati in l'ughjettu è ponu ancu esse ridimensionati?Un font 3D hè integratu in u software di ricami Hatch, induve genera a lettere perfettamente.Pudete ancu facilmente aghjunghje più fonti 3D in Hatch in seconde.

Disegni di ricami in schiuma 3D (2)

Pigliate a marca di u vostru cliente à novi alture cù disinni dimensionali persunalizati.Questi patch ricamati 3D vi permettenu di aghjunghje loghi premium à l'outerwear è i prudutti duru nantu à dumanda.Cù una larga selezzione di fili è culori di fondu per sceglie, hè faciule fà creà un aspettu audace è high-end per ogni travagliu.

Dettagli:

  1. Personalizà cù finu à 6 culori di filu più un culore di fondo
  2. Vasta selezzione di fili è culori di fondu - neon inclusu
  3. Disponibile in opzioni applicate à u calore è sensibili à a pressione (sticker).
  4. Ideale per cappelli, sacchetti, vestiti pesanti (cum'è l'outerwear micca lavatu regularmente) è i prudutti duru.
  5. Campione fisicu di pre-produzione dispunibule per tariffu
  6. Per piacè permette 3 ghjorni d'affari per una prova una volta chì a tarifa di installazione di l'arte hè pagata

L'ordini saranu spediti in 5-7 ghjorni di travagliu dopu chì a prova hè appruvata è l'ordine hè piazzatu *

* Tutti i tempi di consegna sottumessi à cambià, i tempi di spedizione attuali seranu furniti durante u check out.

Nota: i patch sò 100% ricamati.Per piacè elencu tutti i culori di filu quandu ordine.

 Disegni di ricami in schiuma 3D (3)


Tempu di Postu: Nov-19-2022