• Newsletter

cassa di u telefuninu di ciniglia

U ricami hà pigliatu u mondu per una tempesta!Amparate à fà un patch ricamatu per u telefuninu in uni pochi di passi rapidi è semplici chì ùn duverà micca più di 10 min DIY Embroidery Patch Case per u telefuninu. casu di telefonu per i mo clienti iPhone 5s allora.Cù ricami chì pigghianu u mondu da a tempesta oghje, ùn saria micca sbagliatu di rinvià per una seconda parte.Allora per quelli di noi chì sguardi à un bellu travagliu ricamatu chì hè a suluzione?Patch di sicuru.A bona nutizia hè ch'elli sò a terra barata è ponu elevà quasi tuttu (suggerimentu pruvate un paru di elli nantu à un saccu cross-body) E vene Winter, chì ùn piace micca una bona dosa di Snowflake?

主图

Avà senza un addiu più, immergemu in stu bricolage super rapidu chì pudete sbattà in pocu tempu.

Cù l'avventu di u vaghjimu è l'invernu, a cunchiglia di u telefuninu di ricami di asciugamani serà ancu una nova scelta.Avà parlemu di a dimensione di u disignu è di i bisogni di persunalizazione di a cunchiglia di u telefuninu di ricami di asciugamani.

In quantu à u disignu di u casu di u telefuninu di chenille, ùn deve esse troppu complicatu.Hè da esse simplice per dimustrà l'effettu di ricami di tovaglioli.

In quantu à a dimensione di u casu di u telefuninu di chenille, pudemu accettà ogni grandezza, ma vale a pena nutà chì a dimensione di a parte di u chenille hà bisognu à currisponde à u casu di u telefuninu, è furnisce solu a parte di u patch di chenille.

A parte posteriore di a nostra chenille serà sustinuta cù super cola, chì pò esse direttamente incollata à a vostra cunchiglia di u telefuninu in biancu.Hè assai còmuda, veloce è altamente operabile.

In quantu à u casu di u telefuninu di chenille, u culore di a parte di u chenille deve esse cuntrullatu in 9 culori.In fatti, un patch cù 3 culori pò esse megliu.

Benvenuti à persunalizà u casu di u telefuninu secondu u vostru disignu è taglia.Daremu suggerimenti prufessiunali secondu u vostru disignu è taglia.


Tempu di Postu: Nov-23-2022