• Newsletter

Cumu pulisce i patch Velcro

I patch velcro persunalizati sò un modu sempre più populari per persunalizà vestiti, accessori è decorazioni di casa.Sò ancu faciuli d'utilizà, grazia à i so ganci velcro pratichi chì permettenu di appiccicà à quasi tuttu.Sfortunatamente, questi ganci pratichi anu un inconveniente.Piglianu quasi tuttu, cumpresu a polvera è u tessulu, perch'elli ponu accumincià rapidamente à vede abbastanza scorritu.

Fortunatamente, ci sò parechje suluzioni à stu prublema, cusì ùn avete micca bisognu di preoccupari di i vostri patch perdennu a so qualità.In questa guida, vi guideremu à traversu alcune di e migliori tattiche sottu u sole DIY, cumpresi alcuni cunsiglii di mantenimentu.Entremu in questu !

Modi pruvati è pruvati per pulisce u velcro senza arruvinà

Se i vostri patch di velcro anu cuminciatu à vede un pocu peggiu per l'usura, ùn vi preoccupate micca, ci sò parechje manere di restaurà.Avemu elencatu uni pochi di tecniche facili quì sottu per uttene i vostri parche di velcro senza detriti.

Aduprate una spazzola di denti

Hè propiu: i vostri bianchi perlati ùn sò micca l'unichi chì ponu prufittà di un bonu spazzola di denti.E setole di a vostra spazzola naviganu facilmente intornu à i ganci di velcro induve a maiò parte di i detriti si sò accumulati.Assicuratevi d'utilizà colpi brevi è duru quandu si spazzola.Altrimenti, pudete dannà accidentalmente u velcro!

Sceglite i detriti cù una pinzetta

Ancu s'ellu pò esse un pocu di più tempu ch'è andendu cù una spazzola di denti, coglie i detriti cù una pinzetta hè un modu assai efficace per mantene i vostri pezzi puliti.O ancu megliu: pruvate d'utilizà stu metudu dopu à u to spazzola di denti per sceglie ciò chì e setole ùn puderanu micca ghjunghje.

Pruvate cù a cinta

Infine, a cinta pò esse un modu assai efficau per sguassà i detriti da u vostru velcro.Tuttu ciò chì duvete fà hè assicurallu fermamente à i ganci è alluntanassi.I detriti duveranu vene cù a cinta, lascendu i vostri ganci cum'è novi!Pruvate à mette una cinta bifaccia attornu à u vostru dito mentre premete ripetutamente nantu à a superficia agganciata per rende questu ancu più accessibile.Sarà pulita di novu in pocu tempu.

Cuminciate cù u vostru disignu oghje!

Perchè aspittà ?Selezziunate e vostre opzioni, sparte e vostre opere d'arte, è avemu da principià à i vostri prudutti persunalizati.

Perchè i patch Velcro sò propensi à cullà i detriti?

U velcro era inizialmente cunnisciutu cum'è velcro è hè statu patentatu solu in u 1955 da George de Mestral.U mutivu per quessa ch'elli sò cusì abili à cullà i detriti hè quì in u nome: una seria di ganci è loops.Piglianu quasi tuttu ciò chì venenu in cuntattu.Data a polvera chì ci circonda in ogni mumentu, ùn ci vole micca assai per chì i detriti diventenu un prublema visibile !

Cunsiglii per almacenà a vostra cullezzione di Patch Velcro

Sapendu cumu pulisce a vostra cullizzioni di patch velcro hè una cosa, ma u almacenamentu hè ancu vitale.Pudete minimizà significativamente a probabilità di accumulazione di detriti almacenendu a vostra cullezzione di patch bè, è per furtuna ci sò una larga varietà di manere di fà questu.Quì sottu, avemu cumpilatu alcuni di i modi più populari è efficaci per almacenà a vostra preziosa cullizzioni.

Pannello di patch persunalizatu: Facilmente unu di i più populari per qualsiasi hobbyist, l'acquistu di un pannellu di patch persunalizatu hè un modu fantasticu per minimizzà i detriti.Se i vostri patch sò constantemente in usu, attaccati à u pannellu, sò menu prubabile di coglie i capelli stray o lint di vestiti in a strada.Bonus: hè ancu un modu divertente per vede a vostra cullezzione!

Press dui patchs inseme: Se ùn site micca in l'idea di cumprà un pannellu di visualizazione, o ùn avete micca una cullizzioni abbastanza grande (ancora!), Una suluzione faciule hè di appiccicà i vostri parche di velcro.Ùn hè micca una opzione perfetta, ma significa chì i so rispettivi ganci è loops ùn sò micca in mostra, cusì sò menu prubabile di esse intasati.

Libru di patch di Velcro: Se ti piace l'idea di avè un locu specificu per almacenà a vostra cullezzione di patch ma ùn sò micca stati venduti nantu à u pannellu di visualizazione, perchè ùn pruvate micca un libru?Funcionanu cum'è scrapbooks, salvu chì e pagine ùn sò micca carta ma tela!Cuncepitu per mantene i vostri patch sicuri è sicuri, sta opzione rende ancu piacevule per guardà a vostra cullezzione ogni volta chì ne senti.

Appesa nantu à a corda: Infine, sè vo vulete andà un pocu bohemiu, appiccicate i vostri pezzi nantu à una linea cù pegs o attache simili.Funcionanu cum'è corde di foto, mantenendu i vostri patch suspesi in l'aria luntanu da a polvera nantu à e vostre superfici.Se vulete diventà ancu più creativo, aghjunghje luci di fata per cumpletà a vostra visualizazione!

Domande Frequenti

U sapone è l'acqua arruvinanu u velcro?

No, ùn hè micca, ma ricordate chì l'acqua deve esse fridda.Ancu l'acqua bollente ùn hè micca tipica abbastanza calda per funnu u plastica, puderia fà chì i ganci perdenu a forma, arruvinendu a so efficienza.Hè ricumandemu ancu di lavà tuttu u sapone fora, postu chì troppu spugna persistente puderia dannà u velcro.


Postu tempu: Apr-10-2023