• Newsletter

Cumu ricamare cù una macchina di cucitura regulare?

E macchine per ricamare sò a preferenza superiore per un cucitura dettagliata è elegante.Tuttavia, ognunu ùn pò micca permette di cumprà macchine di ricami per l'usu di casa.Puderete pensà chì ùn avè micca sti machini d'alta tecnulugia significa vultà à u ricami à manu.Ma questu pò piglià troppu tempu!Inoltre, brodate cù e vostre mani, pudete micca esse capace di creà i punti più precisi.

Allora hè quì chì pudete aduprà a vostra macchina di cuciri regulare per risparmià più tempu è soldi.Sè vo site una piccula impresa o pruvate à ricamare picculi motivi in ​​casa, stu metudu pò aiutà à ottene risultati promettenti, se micca U BEST, di ricami.Eccu alcuni passi faciuli di seguità chì ponu insignà cumu per ricamare cù una macchina di cucitura regulare.

In più,I migliori combo di macchine per cucire per ricamarepò aiutà à salvà u vostru tempu è u spaziu.

drhfg (1)

Passi per ricamare cù una macchina di cucitura regulare 

1.Firstly cunsultate u manuale instructions, à amparà à aghjustà i cani feed comu differente machini hannu differente tecniche.Una volta chì site cuscenti, abbassate i cani di l'alimentu per piglià u tessulu.Pudete avà assicurà u cuntrollu di u muvimentu di u vostru tessulu mentre cusgia.

2.Now avete bisognu di selezziunà u filu di a vostra scelta è avvolge in u to bobbin.Hè cunsigliatu d'utilizà un filu suffissu per assicurà chì ùn avete micca scappatu di filu à mezu à u vostru prucessu di cucitura.

3.Se vulete esse più precisu è precisu cù i vostri punti di ricami, suggerenu chì aghjunghje un pede darning à u presser foot.Questu permetterà di ottene una vista più chjara di u spaziu di a tela chì hè brodata.In ogni casu, questu hè un passu facultativu, è pudete cuntinuà à fà broderi à manu libera senza usà alcunu di i pedi se vulete.

4.Ora vene à l'agulla, vulete assicurà chì sceglite l'agulla chì hè più adattata per u ricami.In casu chì avete aduprà un filu di ricami invece di u filu regulare, pudete cunsiderà aduprà l'agulla cù loops più grande.A dimensione di l'agulla dipende ancu da u tipu di tela chì brodate cù a macchina.Tuttavia, Best Commercial Embroidery Machines ponu trattà a carica di travagliu pesante è cuntinuu.

5.Dopu à mette tutti i cumpunenti di a macchina in u locu, avete bisognu di equilibrà a tensione di i filamenti superiore è inferjuri.Questu aiuta à assicurà chì nisun filu extra da ogni latu crea alcuna loop o irregolarità di punti durante u prucessu di ricami.

6.In casu avete aduprà un tela slippery cum'è sita o jersey, pudete vulete aghjunghje un stabilizzatore per impediscenu troppu muvimentu di u tela durante u prucessu di brode.Per quessa, un pezzu di stu stabilizzatore hè tagliatu è pusatu direttamente sottu à l'area di a tela chì hè brodata.Questu impedirà chì u tela si riunisce in un locu o si sdrughje mentre cuci.

7.Avà utilizendu una penna marcatura di tela, tracciate a vostra scelta di disignu nantu à u tela.Sè vo site un principiante, suggerimu di utilizà disinni faciuli di traccia cum'è lettere di bloccu quandu scrivite una parolla o una frasa o sceglite mudelli cù linee rette.Quessi sò più faciuli di stitch in paragunà à e lettere di scrittura è e linee curve.

8.Per aghjustà più à a vostra cunvenzione, cunzidira à mette u vostru tela in un quadru di ricami.Questu hà da fà assai più faciule per voi di trasfurmà u tela senza arruvinà l'orientazione di u disignu.Il s'agit d'un processus simple où il suffit de sviter le cadre de broderie et de placer le tissu entre les deux anneaux et de s'écraser les vitres.Assicuratevi di mantene a zona per esse brodata in u centru.

9.Una volta assicuratevi a tela in u quadru, fate sottu à l'agulla di a macchina è principià u prucessu di cucitura gradualmente.Quandu avete principiatu à piglià u muvimentu, pudete cumincià à aumentà u vostru ritmu mentre mantene u cuntrollu di u tela di tela, aghjustendu avanti è avanti per seguità u disignu.Per mudelli più grande è più audaci, pruvate d'utilizà i punti di zig-zag per ottene una cobertura più rapida.

10.Dopu finitu u vostru disignu, tira in i dui estremità di u filu è liate inseme.Aduprendu forbici tagliate ogni estremità extra di u filu, è avete u vostru propiu motivu ricamatu prontu per a visualizazione.

Cunsiglii utili per un prucessu di ricami faciule 

● Assicuratevi di avè tutti l'apparecchi necessarii dispunibuli prima.L'agulla adattata, filu suffirenziu, è stabilizzatore, forbici, etc. Running out of material during the process can be a true hassle.

● Ricunnosce u fattu chì site un principiante, è fate qualchì sbagliu à u principiu.Pruvate di principià cù un prughjettu più chjucu o un compitu più faciule per travaglià u vostru modu versu i travaglii cumplessi.Questu vi aiuterà à guadagnà fiducia è motivate per fà megliu cù più pratica.

● Pruvate di fà note quandu principia cù u prucessu di ricami.Scrivite i tipi di tela chì avete pruvatu è i sbagli chì avete fattu o ciò chì avete fattu.Pudete ancu scrive nantu à cumu intende correggerà l'errore è ciò chì disinni vulete pruvà in u futuru.

● Ùn importa micca u tessulu chì avete usatu o quantu hà qualificatu, duvete sempre pruvà un puntu di prova prima.Diversi machini necessitanu tecnichi diffirenti, è cusì pruvà nantu à un pezzu extra di tela invece di direttamente nantu à u tela di ricami pò dà una idea di cumu uperà a macchina.

Inoltre, pudete ancu leghje e recensioni di Best Embroidery Machines for Monogramming.

FAQs 

Pudete ricamare nantu à una macchina di cuci normale?

Iè, pudete!Ùn pudete micca ottene risultati prufessiunali cum'è avete aspittatu da una macchina per ricamare, ma pudete ottene parechji disinni abbastanza decenti cù una macchina di cucitura normale.

Pudete ricamare senza un cercellu?

Iè, pudete, ma per un cuntrollu megliu è risultati efficaci, vi suggerenu chì aduprate a speranza mentre ricamate.

Chì possu aduprà s'ellu ùn aghju micca un cercu di ricami?

Pudete utilizà un tissu di scroll per cuntrullà u muvimentu di u vostru pannu se un cercu di brode ùn hè micca dispunibule.

Cunclusioni 

Aduprà una macchina regulare ùn hè certamente micca l'alternativa perfetta per a macchina di ricami.In ogni casu, sè seguite questi passi simplici è utilizate i picculi cunsiglii d'aiutu in a vostra cucitura, pudete ottene alcuni risultati di ricami abbastanza boni à un prezzu assai più ecunomicu cà quandu si usanu e costose macchine per ricami industriali.

drhfg (2)

Tempu di Post: 23-May-2023