• Newsletter

Cumu ricamarà senza un cercellu?

Hoops sò a spina dorsale di ricami.Un quadru di cercellu mantene a tensione di u tissu, mantene a tela in u locu, impedisce u puckering di u tissu è agglomerati.Ma ci sò parechje situazioni in quale duvete s'appoghjanu nantu à ricami senza hoopless.Questu articulu hè tuttu nantu à Cumu ricamare senza un hoop?

I ragiuni pussibuli per brodate senza hoop puderia esse

● Quandu ùn truvate micca u cercellu di a taglia ghjusta, ricordate chì a dimensione inappropriata di u cercellu pò dannà u tessulu è risultatu in punti di bassa qualità è disordinati.

● Quandu ùn avete micca aduprà un pezzu di tela, o avete bisognu di brodate una superficia chjuca o irregulare.Queste superfici includenu collari di cammisa, braccia, sacchetti, jeans, è u spinu di a giacca.

● Quandu avete travagliatu cù tessili fini o dilicati, è avete a paura di marcà, striscia è dannu di u prugettu.

Sè vo avete affruntatu una di e situazioni sopra, avete bisognu di sapè:

Cumu brodà senza un cercellu?

U ricami senza hoops hè pussibile, ma ùn hè micca cusì faciule è simplice cum'è u ricami di hoop.Se vulete a listessa qualità di cucitura, avete bisognu di maestru di l'abilità di ricami senza hoopless.Ci sò diversi modi è trucchi per u ricami senza hoopless.Questi trucchi è cunsiglii varienu per u ricami di a macchina è a manu.Tuttavia,I migliori macchine per ricamare cummircialisò utili in a fabricazione di prudutti in massa.

Eccu alcuni modi in quale pudete brodà senza un cercellu.

Utilizà un Scroll Fabric

Utilizà un tissu di scroll hè un modu efficace di mantene a tensione in u tela.Questu hè un metudu faciule per brodà senza un cercellu.Scroll fabric frames rotola u tela facilmente, espunendu l'unica parte di u tela chì deve esse cucitu.

Ci permette di trattà cù grandi prughjetti di ricami.Siccomu sti frames sò dispunibuli in grandezza grande, espone una grande zona di ricami davanti à voi.

In più,A megliu macchina per ricamare per l'affari in casasò perfetti per inizià l'affari da a vostra casa.

Mantene una tensione adatta in u tessulu chì risulta in una cucitura di qualità.Siccomu hè un metudu liberu di a manu, hè un modu estremamente còmode di ricami senza hoopless.Pudete aduprà e vostre mani per cuciture è ricami.

Vantaghji

● Ideale per grandi prughjetti di ricami

● Facile à amparà

● A manu assai còmuda hè una tecnica di ricami gratuiti

Disvantages

● Hè sfida à truvà a taglia dritta di u quadru

● Ùn hè ideale per superfici irregolari è chjuche

Usendu e mani

Questu hè probabilmente u modu più basicu è standard di cumpiendu u vostru prughjettu di ricami.I nostri nanni avianu largamente aduttatu stu metudu in u passatu.Stu metudu ùn hà micca esigenza fora di a pratica.

Pudete ottene i risultati ottimali solu quandu praticate duramente per maestrà l'abilità di utilizà a vostra manu per mantene a tensione in u tela mentre utilizate l'altra manu per u ricami.

Quandu avete principiatu à praticà u ricami senza speranza cù e vostre mani, scoprerete assai modi novi per assicurà a tensione in u tessulu.À u tempu, avete da cumincià à ottene una sensazione megliu di a tensione nantu à i vostri ditte.L'impressioni tattili sò ancu assai utili quandu si cucite u tela mentre u tene in e vostre mani.

Siccomu i cerchi è i frames ponu distorsionà u tessulu, stu metudu di ricami senza hoopless hè benefica, soprattuttu quandu travaglia cù tessuti delicati.

Inoltre, hè utile à travaglià cù superfici irregolari è difficili cum'è collari, sacchetti è pantaloni.Dà a flessibilità di mantene l'articulu in a manu convenientemente mentre usa l'altra manu per u ricami.

À u principiu, pudete sentu dulore o discomfort in i vostri pollici è dite, ma una volta chì avete abituatu à sta bella manera di ricami, ùn ci hè micca ritornu.

Eccu alcuni vantaghji è svantaghji di utilizà stu metudu

Vantaghji

● Nisuna distorsioni di tela è danni

● Aiuta à maestru di l'arti

● Pocu prezzu

● Flessibilità per superfici irregolari è difficili

Disvantages

● Curva di apprendimentu ripida

● Avete solu una manu libera per ricami

● In principiu, pudete sentu discomfort in e vostre mani

Sè vo aduprate una macchina per ricamare, ùn hè micca faciule di brodà senza un cercellu.Un hoop hè rispunsevuli di mantene a tela è u stabilizzatore inseme.In ogni casu, hè pussibule di ricamare a macchina senza un cercellu.Inoltre, se avete un budgetu limitatu alloraLe migliori macchine da ricamo economichesò a megliu opzione.

Utilizendu un Stabilizzatore Peel and Stick

U stabilizzatore di peel and stick vene in film di carta.Pudete sbuchjarà a film stabilizzatore è appiccicà nantu à a tela;funziona cum'è stabilizzatore adesivo.

Aduprate un Spray è Stick

In questu metudu, un spray adhesivo chjaru hè utilizatu nantu à a tela.Utilizà un spray è stabilizzatore di bastone pò esse appiicatu in a quantità preferita, secondu u gruixu necessariu.Inoltre, dà superfici lisce per cuciture di qualità.


Tempu di Post: 30-May-2023