• Newsletter

I 5 Diversi Tipi di Patch

Chì Diversi Tipi di Patch Personalizzati Ci sò?

Ci hè parechje diverse tippi di patches persunalizati quì, è pò esse sbulicatu per e persone chì ùn sò micca familiarizati cù l'usu di tutti i tipi.simu spicializati in a creazionepatch persunalizati di alta qualitàdi tutti i tipi.Quandu si tratta di sceglie u tipu perfettu di patch persunalizatu per voi, ci sò parechji aspetti diffirenti chì deve esse cunsideratu, cum'è u prezzu, u materiale, u tempu di turnaround, a durabilità, a struttura, è assai di più.

Quì sottu truverete una lista di i sfarenti tippi di patch chì offremu

pezze di PVC

Pezzi di ciniglia

Pezze tessute

Patch stampati

Patch ricamate

In più di stu blog post, avemu creatu a guida perfetta chì elenca i fatturi chjave di ogni tipu di patches persunalizati chì creamu.In questu modu, avete una cunniscenza assai megliu di tutti i patch persunalizati chì offremu.I nostri esperti sò sempre quì per aiutà è rende u prucessu di ordinazione senza saldatura è faciule per i nostri clienti!

Cum'è l'esperti di l'industria, ci sò fatti parechje dumande nantu à i patch.È ùn hè micca maravigghiusu - per i compratori di patch per a prima volta è ancu i prufessiunali di patch, u prucessu pò esse intimidante.Sò invasatu da decine, se micca centinaie di opzioni.Spessu, a via più economica ùn serà micca u megliu per u vostru pruduttu in termini di durabilità, applicazione o apparenza generale.

Hè per quessa chì scrivemu una nova "mini-serie" nantu à cumu cumprà è cuncepisce patch.È sapete chìcreazione di patch cù The/Studiosignifica chì u vostru ordine hè sustinutu da una garanzia di satisfaczione 100% è un serviziu di cuncepimentu graficu gratuitu per dà à u vostru prughjettu menu fastidiu è più fastidiu.

A nostra prima lezzione si cuncentra nantu à a prima quistione chì vi sarà colpitu quandu crea un patch persunalizatu:

Lezzione 1: Quale patch hè megliu per mè?

Ci sò in realtà cinque stili di patch, cù a diffarenza chì vene da u materiale da quale sò fatti o da cumu sò fatti - tutti dui chì affettanu u vostru risultatu finale esteticamente è u vostru fondu.

Patch ricamati

I patch ricamati sfruttanu a maiò parte di i disinni di altu cuntrastu.
Tempu di turnaround: veloce
U megliu per: uniformi sportivi è di travagliu, rigali, disinni di altu cuntrastu, scadenze brevi

I patch ricamati sò a cumminazione perfetta di accessibilità, durabilità è potenziale di disignu cù centinaie di culori di filu per currisponde à u vostru logu o disegnu.A so texturizazione unica permette à certi disinni di "sfondate" visualmente da u patch cù una prufundità reale.Sò ancu fatti facilmente, vale à dì chì sò amichevuli di scadenza.Cuminciate u vostru quì! 

Patch PVC

I patch di PVC stanu per Personalizatu, Vibranti è Colorati (micca abbastanza)
Tempu di turnaround: mediu
U megliu per: usu à l'aria aperta, disinni di novità, attrezzatura tattica, squadre di paintball / airsoft

I patch in PVC sò emblemi robusti, gommati chì si mantenenu bè à a grana, l'acqua, u fangu, i paintballs è tuttu ciò chì li hè lanciatu.U materiale unicu permette di avè un "sculpting" unicu per un effettu tridimensionale è ancu una grande sensazione tattile.Crea u vostru quì! 

Pezze di ciniglia

I pezze di Chenille significanu un fuzz caldu è lana.
Tempu di turnaround: mediu
U megliu per: equipaggiu di cullegia / liceu, club di glee, moda retro, disinni simplici

I patch di Chenille sò a vechja scola, ma sò ancu tornati in moda.Questi fili fuzzy ùn mostranu micca bè i dettagli;induve brillanu sò pezzi audaci è culuriti cù lettere o design simplici.Fate u vostru propiu quì.

Patch tessuti

Cù patch tissuti, hè tuttu nantu à i dettagli.
Tempu di turnaround: veloce
U megliu per: uniformi di sport è di travagliu, omaggi, lettering-pesante, scadenze brevi

I parchetti tissuti anu parechji vantaghji di brodate, ma per via di u tessulu più strettu ponu "imballate" più dettagli cum'è lettere chjuche in u listessu spaziu.U scambiu hè chì ùn anu micca a "texture" di ricami, ma chì funziona bè per i picculi lettere.Cuminciate u vostru quì.

banca di foto (1)
banca di foto

Tempu di posta: 08-06-2023